(3 la puterea100 X 3 la puterea 100 X 3 la puterea100): 5 la puterea 98+ 5 la puterea 0=


Am scris asa deoarece sunt pe telefon si nu am tastatura pt astfel de ex.

2
3 la puterea 300
3 la puterea 100+100 x 3 la puterea 100
apoi 3 la puterea 200 x 3 kla puterea 100 = 3 la puterea 300

Răspunsuri

2014-09-01T16:17:19+03:00
3 la putere 100 de tri ori => 3 la puterea 300 5 la puterea 0 =>1 de aici rezulta ca raspunsul e : 3 la puterea 300 : 5 la puterea 98 +1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T16:18:43+03:00
(3¹⁰⁰  + 3¹⁰⁰  + 3¹⁰⁰ ) : 3⁹⁸  +5⁰=

= 3¹⁰⁰ (1+1+1) : 3⁹⁸ + 1=

= 3² * 3+1=

= 3³ +1=

=27+1=28 
1 5 1