Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-09-01T15:37:35+03:00
Lungimea-metrul-metrul
masa-kilogram-balanta
timp-secunda-ceas
volum-litru-quintal
aria-metru la 2 -rigla
temperatura-kelvin-termometru
intensitate-amper-ampermetru Imi dai multumesc si cel mai bun?
Multumesc, (cel mai bun nu pot sa ti-l dau acum) ^.^
Cpc :)
Am ceva observatii: timpul se masoara cu cronometrul, la volum nu avem instrument de masura, se calculeaza sau se determina experimental, aria nu are instrument de masura ci se calculeaza iar lungimea se determina cu ruleta! Mai vrei cel mai bun?
Poti raspunde tu Bcz, daca vrei.. nu m-am uitat in totalitate la raspunsul asta si de asta.. :D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T22:42:56+03:00
In fizica sunt multe marimi fizice (ce este o marime fizica?) Cateva dintre acestea sunt:
1 timpul-> secunda->cronometrul
2 masa->kilogramul->balanta
3 temperatura->Kelvin->termometrul
4 densitatea->kg/m³->densimetrul
5 forta->N->dinamometrul
6 tensiunea electrica->Volt->voltmetrul
7 intensitatea crentului electric->Amperul->ampermetrul
Succes!