Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T15:14:03+03:00
solutia ecuatiei  x+0.37=2,17 este1,80.
x+0.37=2,17
x=2,17-0,37
x=1,80.

calculati suma care impartite  la 5 dau catul 12
12x5=60
60:5=12
61:5=12(rest1)
62:5=12(rest2)
63:5=12(rest3)
64:5=12(rest4)
60+61+62+63+64=310
2 5 2
2014-09-01T15:14:34+03:00
A)  x+0.37=2,17
x=2,17-0,37
x= 1,8

b) Restul trebuie sa fie mai mic decat catul , deci restul < 5
 a: 5 = 12  rest 0
   a= 5*12+0
a= 60

a:5 = 12 rest 1 
a=12*5 +1
a=61


a:5 = 12 rest 2 
a=12*5 +2
a=62

a:5 = 12 rest 3
a=12*5 +3
a=63

a:5 = 12 rest 4 
a=12*5 +4
a=64

Numere sunt 60 , 61 , 62 , 63 , 64

suma = 60+61+62+63+64
suma = 310

2 2 2