Răspunsuri

2014-09-01T15:10:26+03:00
Nu înţeleg problema. Câinele stă pe coada avionului, deci , fie cade câinele, fie merge cu 100 km pe oră? =))
Sau :o ''avionul'' e un câine? Nu cred :)))
Cainele sta pe coada lui, deci merge cu o viteza de 0km/h
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T15:10:37+03:00
Daca intelegem din textul problemei ca animalul, respectiv cainele, sta asezat pe coada avionului si el, adica cainele, va avea viteza tot de 100km/h. Daca insa intelegem ca aminalul sta asezat pe propia coada, rezulta ca acesta are viteza 0km/h.
Prof De Mate 
[email protected]