Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T15:03:30+03:00
1x1  =>x={0,1,2,3,4,5,6,7,8,9}  -10 numere

2x2 =>x={0,1,2,3,4,5,6,7,8,9} -10 numere

................................................
9x9 =>x={0,1,2,3,4,5,6,7,8,9} -10 numere 

se pot forma 10 numere pentru fiecare pereche in parte in total 10*9 =90 de numere
1 5 1
2014-09-01T15:03:32+03:00
101,111, 121, 131, 141,151,161,171,181,191    
..........................................................
909,919,929,939,949,959,969,979,989,999

sunt cate 10 numere la fiecare suta

9 * 10 = 90 numere 

se ia si 0 in calcul pentru fiecare grupa
101,202 si ar 90 de numere
da, ai dreptate. multumesc!
;)