Identifica locutiunile substantivale din exemplele de mai jos si scrie sinonimul fiecăruia găsind substantivul corespunzător:
1.In ultima vreme, avea probleme cu tinerea de minte, de aceea a recurs la tratament cu vitamine.
2.Cel mai mult la joaca in iarba ii plăcea de-a rostogolul.
3.O macinau părerile de rău pentru ceea ce făcuse.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T15:00:33+03:00
1) tinere de minte=a aminti, memorie

2)la joaca in iarba= distractie, zbenguiala

3)parerile de rau=frustrarile, amintirile
2 5 2
2014-09-02T00:31:30+03:00
Tinerea de minte-memoria
de-a rostogolul-rostogolitul
parerile de rau-regretele