Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T14:49:15+03:00
Copilaria este frumoasa-nominativ, subiect
Am dat vina pe copilarie-acuzativ , complement direct
Copilaria,bate-o vina!-vocativ
Ii dau imbunatatiri de memorie copilariei -dativ, complement direct
Ei sunt contra copilariei-genitiv
1 5 1
2014-09-02T00:36:46+03:00
Copilaria este cel mai de pret lucru(nominativ)
Visele din copilarie se indeplinsesc azi(acuzativ)
Cantecele copilariei m-au emotionat(genitiv)
I-am dat copilariei un ragaz sa se intoarca(dativ)
Copilarie,vino inapoi(vocativ)