A)Cat la suta din distanta 400 km reprezinta distanta 320 km ?
b)Cat la suta din distanta 20 km reprezinta distanta 300 km ?

2
sigur e 20 km?
Cat la suta reprezinta : 400 din 320 = 125
b) cat la suta reprezinta : 20 din 300 = 6,6666667 , nu cred ca ai scris bine 20 sau 300 .. da cu perioada ...
Uita-te la rezolvarea lui Miky93, el a facut bine, am rezolvat la fel ca el doar ca aveam dubii pentru ca exersasem asta de curand, dar e bine 20 si (a)-ul l-ai gresit !

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T14:11:21+03:00
A) p% din 400=320

p/100 * 400=320

p/100= 320/400

p/100= 8/10

p=100*8/10

p=80%

b)p% din 20= 300

p/100 * 20=300

p/100= 300/20

p/100= 15

p=1500%
2 5 2
2014-09-01T14:13:49+03:00
400..................100%
320................... x %
____________________
x=320x100/400
x=80 %


20.......................100%
300.................... x %
_______________________
x=300x100/20
x=1500%


1 5 1