Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T14:09:09+03:00
1. s-a/ sa
- Jocul s-a terminat.
- Mama sa îl lasă în oraş.
2. s-au/sau
- Copii s-au gândit să plece împreună după ore.
- Vrei ceai sau cafea?
3.să-i /săi
- Ce ai de gând să-i faci?
- Prietenii săi l-au lăsat singur.
4. alee
- Copiii se plimbă pe alee.
5.zoologică.
- Am plecat la grădina zoologică împreună cu clasa.
6.idee
- Mi-a venit o idee genială.
7.coopera
- Vom duce planul la capăt dacă şi el va coopera.
Sunt bune?


2014-09-01T14:15:32+03:00
Mama sa a fost la cservici.Maria s-a dus la scoala.Parinti s-au dus la mare.Maria mergi sau nu mergi ?Pe aleea din parc sunt multe flori.Emil a fost in parc cu parinti sai.Am fost la gradina zoologica.Astazi am o idee geniala.
2 5 2