Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T14:01:47+03:00
Pai in primul rand citesti textul incepi cu in opinia mea . te ajuta foarte mult sa folosesti din definitia operei si sa evidentiezi  trasaturile fizice si morale , ar ajuta si daca scrii mai mare sa iti incapa cat intr-o pagina sper ca te-am ajutat  :D

2014-09-01T14:12:56+03:00
Citesti textul, si apoi scri despre opinia ta. Poti sa scri cateva trasaturi, morale sau fizice. Daca vrei poti scrie si o definitie. Succes! Sper ca te-am ajutat
Si la sfarsit poti spune ce ai argumentat
Mersi
cu placere :*