Răspunsuri

2014-09-01T13:45:50+03:00
Adica D si E se vad in oglinda,care este lungimea pana la E atat este si pana la D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T13:50:53+03:00
|........||........|
D      E       N

simetricul unui punct fata de alt punct este o dreapta egala cu dreapta formata de cele 2 puncte.

simetricul punctului D fata de E este dreapta EN
am postat o intrrebare e legata de asta ma ajuti?