Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T13:30:06+03:00
Patrat
arie= l²
perimetru= 4 x latura

dreptunghi
aria= lungime x latime
perimetrul 2(l+L)

triunghi=  \frac{bazaXinaltime}{2}

perimetrul= suma tuturor laturilor.depinde de felul triunghiului
1 5 1
2014-09-01T13:30:28+03:00
Aria triunghiului=(inaltimea x baza)/2, adica:
A triunghi=(b x h)/2.
Aria dreptunghiului = lungimea x latimea
A dreptunghi=L x l.
Aria patratului=latura x latura = latura2, adica, A patrat=L2.

si la perimetru, se aduna toate laturile :)