Vreau pareri despre acest rezumat la Harap Alb:
Harap Alb a plecat de acasa.
Pe drum, el a trecut prin multe peripetii.
Pana la urma, el s-a casatorit cu fata Imparatului Ros`.
Mersi (anticipat)!

2
Un rezumat frumos dar incearca sal faci mai lung
Fata de rezumatul tau de 3 randuri, al meu e o... nuvela!
Vreau si a doua varianta de raspuns!
Să fim serioși ! Acesta nu este un rezumat, ci o telegramă !

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T13:37:22+03:00
Harap Alb, dovedindu-se cel mai istet dintre toti cei trei fii ai craiului, a fost trimis de tatal sau la Imparatul Verde, intrucat acesta il ruga pe frate-sau, craiul, sa ii trimita unul dintre fecior sa fie imparat in locul lui.
Pe drum, tanarul se intalneste cu Spanul, care il inrobeste si ii ia locul. Ajungand sluga Spanului trebuie sa treaca peste o multime de incercari ca sa o dobandeasca pe fiica imparatului Ros. Pe drum se intalneste cu Flamanzila, cu Gerila, cu Pasari-Lati-Lungila, cu Ochila si cu Setila, pe care ii ia cu el. Pe drum spre unchiul sau face doar bine fiintelor intalnite, care ii intorc binele ajutandu-l in incercarile lui ca sa invinga viclenia fetei imparatului Ros. Intr-un final, calul lui cel nazdravan il ajuta sa scape de Span, iar Harap Alb se casatoreste cu fata imparatului Ros.
2014-09-01T14:46:02+03:00

E frumos,dar incearca sa-l faci mai mare si mai detaliat.Gaseste o legatura intre propozitii.Pwp


Merci!
Ce inseamna pwp?
Pwp inseamna pup sau pupici ceva de genul
Ok!