Un caine urmareste un iepure care se afla la 30 de sarituri inaintea sa. In timp ce iepurele face 4 sarituri cainele face 2 dar o saritura a cainelui face cat 5 sarituri ale iepurelui. Dupa cate sarituri reuseste cainele sa prinda iepurele???

2

Răspunsuri

2014-09-01T13:22:58+03:00
Ar fi 6 sărituri si 1 saritura pe jumatate
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T13:30:09+03:00
C........+30 saritui ........ I
2*5 =10 sarituri face cainele in timp ce iepurele face 4 sarituri
1 . saritura     30+4 =34      34 -10 =24
2. saritura      24+ 4=28      28- 10 =18
3. saritura      18 +4 =22     22-10 = 12
4. saritura      12+4 =16     16- 10= 6 
5. saritura       6+ 4= 10     10 -10 =0
5 *2= 10
cainele a prins iepurele , dupa 5 runde adica 10 sarituri .

1 5 1