Răspunsuri

2014-09-01T13:06:42+03:00
Ce-ţi doresc eu ţie, dulce Românie,-invocatie
arma de tărie-epitet
 mare, mare viitor-repetitie
Vis de răzbunare negru ca mormântul-comparatie
Tânără mireasă, mamă cu amor!-metafora
Fiii tăi trăiască numai în frăţie/Ca a nopţii stele, ca a zilei zori,-comparatie

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-02T01:52:32+03:00
Dulce Romanie -> epitet in inversiune
tara de glorii, tara de dor -> enumeratie repetitiva
bratele nervoase-> epitet personificator
arma de tarei-> metafora
la trecutu-ti mare, mare viitor -> repetitie
spumege pocalul -> metafora
moare valul -> metafora
vis de razbunare-> metafora
vis e razbunare negru ca maromantul -> comparatie
spada de sange->metafora
dusman fumegand->metafora
visul falnic triumfand-> metafora
lumii large->epitet personificator
poporul,mare,romanesc-.enumeratie
candida-i valvoare->metafora
ingerul iubirii, ingerul de pace-> enumeratie
pe altarul tainic->epitet personificator
sa orbeasca-n glorii -> metafora
lampa zboara-> metafora
sa guste fericirea -> metafora
raiului ceresc-> metafora
tanara mireasa-> metafora
mama cu amor->metafora
ca a noptii stele, ca a zilei zori-> enumeratie
viata in vecie, glorii, bucurie-> enumeratie
arme cu tarie-> metafora
suflet romanes-> epitet personificator
vis de vitejie,fala si mandrie-> enumeratie


12 4 12