URSS: Uniunea Republicilor Sovietice Socialiste,stat federativ care ocupa jumatatea estica a Europei,Asia septentrională si centrala.La Congresul I al Sovietelor (30 dec. 1922) s-a hotârât constituirea U.R.S.S., în care au intrat la început .
daa .. asta ee

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T12:59:32+03:00
Uniunea Republicilor Socialiste Sovietice
Urs : Devine de la : Uniunea Republicilor Socialiste Sovientice ! Da asta e sper sa te ajute ..mult ! :* <3 :)))))))
Sovietice draga! :)
:)) da bine .,
2014-09-01T13:00:01+03:00
URSS-> Uniunea Republicilor Sovietice Socialiste
1 5 1