Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T12:47:05+03:00
A vrea: predicativ:el vrea sa vina maine
auxiliar:ei vor coborî din tren
a avea: predicativ:eu am sa vin azi la petrecere
auxiliar:eu am zis sa mai stau

a avea
eu am 2 catei -> verb predicativ
Am citit cartea recomandată de profesor -> verb auxiliar a vrea
Vreau să plec -> verb predicativ
Voi pleca azi -> verb auxiliar
  • Utilizator Brainly
2014-09-01T12:47:38+03:00
A avea-Vb.predicativ-Am doi frati .
           -Vb.auxiliar-Am invatat tot.
a vrea-Vb.predicativ-Vreau ciocolata.
             -vb .auxiliar:Voi veni maine.
2 4 2