Completeaza spatiile libere cu termeni potriviti pentru a obtine comparatii :

a. ca o pintesa a florilor......

b. luna precum.....

c iarba pecum....

d. fluturii precum...

e. lacrimile Maicii Domnului....

f. Ca doua margele....

g. fulgii de nra ca niste....

h. nisipul fin ca.....

i. aparatori ai muntilor....



2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T12:44:46+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ca o perintesa a forilor e primavara
luna precum un felinar
iarba precum o plapuma
fluturi precum florile primaverii
lacrimile Maicii Domnului precum apa pura
ca doua margele sunt ochii ei rotunzi
fulgi de nea ca niste stelute argintii
nisipul fin ca mireasma florilor de primavara
aparatori ai muntilor -imi pare rau dar aici nustiu
25 4 25
2014-09-01T13:03:12+03:00
A.sosește primăvara
b.un talisman de argint
c.soldăței proaspeți *zic și eu :)))*
d.acadele zburătoare
e.ca niște picături de parfum
f.strălucesc ochii mamei
g.zăne cu inima de gheață
h.o fâșie de mătase care-ți gâdilă tălpile
i.armata vegetației

9 4 9