Explica, in maxim 5 randuri, semnificatia versurilor : Sunt ani si ani... dar astazi unde-s copiii guresi? Unde-i oara / Copila ce privea uimmita la curcubeiele de soare. VA ROG URGENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Răspunsuri

2014-09-01T11:50:10+03:00
Copii cand erau mici se jucau prin sat, priveau stelele ,curcubeul etc,dar acum naratorul nu-i mai vede pentru ca cu anii au crescut si s-au maturizat.S-au mutat la casele lor, au neveste,copii servici si multe alte indatoriri.
ma poti ajuta si la compunere.....o gasesti pe pagina mea
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T11:53:51+03:00
Versurile citate  prezinta perspetiva eului liric ajuns la maturitate ce isi aduce aminte de anii copilariei in care jocurile copilariei prindeau viata numai prin grupul sau de prieteni. De asemenea,acesta nu-si poate uita prima admiratie fata de necunoscut, fata de 'copila' care ii arata lumea in culorile pictate de vise, vise ce se regasesc prin metafora 'curcubeie de soare'. Aceasta 'privea uimita' la modul in care viata isi etaleaza culorile doar prin razele date de soare, o prisma a viitorului ce iti deschide calea pentru a putea privi dinauntru. 
ma poti ajuta si la compunerea de pe pagina mea