Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T11:12:59+03:00
Pretul initiam era de 288 lei nimic mai mult nu trebuie sa calculezi

De ce ? Nu te-ai facut, stai calma.
:-) :-) :-) bn
:)
Succes !
Ms
2014-09-01T11:19:28+03:00
Pai daca se ieftineste cu 20% nu stim cat este. Dar daca se mareste inapoi cu 20% inseamna ca pretul este acelasi.
Deci: pretul initial era 288 lei.
Crede-ma ca raspunsul e 288 lei.
erikuta nu mama ta ci mama mirunei ptc miruna spune c mama ei e profa
de mate
dar nu conteaza raspunsul e 288.
Corect.