Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T19:16:39+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ostasii(curajosi,neinfricati,generosi);popor(curajos,mandru,onest,generosi)
ostasii( soldati, luptator,persoana care serveste in amarta); popor(natiune, norod , tara,) sper sati fie de folos :-*
multumesc
2014-02-11T19:17:18+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Dacă te referi la sinonime uite aici:
ostaşi= soldaţi, oşteni, militari,
popor=neam (la figurat), norod, populaţie.
Sper că te-am ajutat. :)