Răspunsuri

2014-09-01T11:32:39+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A)  3^{x+1} = 3^{4}
⇒ x+1=4
   x=3

b)  2^{1} /16=1/8
c) lg x=-2 ⇒ x= 10^{-2} =1/100
d) log2 (x2+3)=log2 (4x) ⇒  x^{2} +3=4x
 x^{2} -4x+3=0
delta=16-12=4
 x_{1} =3
 x_{2} =1


Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T11:36:57+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A)
 3^{x+1} = 81 \\ 3^{x+1} =  3^{4} \\ x+1=4 \\ =>x=4-1 \\ x=3

b)
 2^{x} = \frac{1}{16} \\ 2^{x} = \frac{1}{ 2^{4}} \\2^{x} =2^{-4} \\ x=-4

c)
 lg x=-2 \\  10^{-2} =x \\ x= \frac{1}{10^{2}}= \frac{1}{100} \\ x=0,01

d)
log_2( x^{2} +3)=log_2(4x) \\x^{2} +3= 4x \\ x^{2}-4x+3=0 \\ x_1= \frac{4+ \sqrt{16-12} }{2} =\frac{4+ \sqrt{4}}{2}=\frac{4+ 2}{2}= \frac{6}{2}=3  \\x_1= \frac{4- \sqrt{16-12} }{2} =\frac{4- \sqrt{4}}{2}=\frac{4-2}{2}= \frac{2}{2}=1

2 3 2