Va rog sa ma ajutati la urmatoarea problema . Pentru carnaval elevii unei scoli pregatesc 1 000 baloane , rosii , galbene si albastre . Daca 516 baloane nu sunt rosii , iar 718 nu sunt galbene , afla cate baloane au fost pregatite din fiecare culoare .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T10:08:09+03:00
R+g+a=1000

g+a=516  => r=100-516=  484 baloane rosii

a+r=718  => a=718-484=  234 baloane albastre

g=516-234= 282 baloane galbene
1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-09-01T10:26:25+03:00
Ba+bg+ba=1000 baloane
1.cate baloane sunt rosii?
1000-516=484 baloane rosii
2. cate baloanes unt albastre?
718-484=234 baloane albastre
3. cate baloane sunt galbene?
516-234=282 baloane galbene


1 4 1