Va rog sa ma ajutati la urmatoarea problema : Bunicul merge la targ . Acolo afla ca un porc cantareste cat 2 oi , iar 2 oi cantaresc cat 2 caini . Daca 2 caini , 2 oi si 1 porc cantaresc 126 kg , cat cantaresc impreuna un porc , o oaie si un caine ?

2

Răspunsuri

2014-09-01T09:54:25+03:00
Un caine=o oaie
1porc=2oi
2x=2oi
2x=2caini
2x=un porc
6x=126
x=21 kg cantarese un caine
caine=o oaie=21kg cantareste oaia
porc=21x2=42(cantareste o oaie)
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-01T10:00:38+03:00
x=porc
y=oaie
z=caine


x=2y
2y=2z⇒x=2z

2z+2y+x=126

x+x+x=126
3x=126
x=126:3
x=42

2y=42
y=42:2
y=21

2z=42
x=21

x+y+z=42+21+21
x+y+z=84 kg
un porc face cat 2 oi . 2 oi cat 2 caini . Cat face un porc o oaie si un caine = 87 kg in ttal