1.Subliniaza verbele la modul imperativ din propozitiile si frazele de mai jos
A.Fugi,daca vrei sa scapi !
B.Vino aici !
C.Ascultati cu atentie!
D.Fa-ti temele si nu pierde timpul !
E.Strangeti hartiile si aruncati-le in cos !
F.Fii respectuos cu varstnicii !

2.Indica predicatul nominal din textul de la exercițiul 1

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T09:35:14+03:00
1) a)fugi !

b)vino !

c)ascultati !

d)fa si nu pierde !

e)strangeti si aruncati !

f)fii respectuos!

2) fii respectuos! -> predicat nominal
2 4 2
2014-09-01T09:47:37+03:00
A.Fugi,daca vrei sa scapi !
B.Vino aici !
C.Ascultati cu atentie!
D.Fa-ti temele si nu pierde timpul !
E.Strangeti hartiile si aruncati-le in cos !
F.Fii respectuos cu varstnicii ! 

FI RESPECTUS-predicat nominal alcatuit din verbul copulativ a fi+numele predicativ respectuos
1 5 1