1. tip de sol de la latitudini temperate, sub padurea de foioase (11

1. tip de sol de la latitudini temperate, sub padurea de foioase (11 litere)
2.tip de sol care se formeaza sub padurile de rasinoase (9 litere)
3. insusire principala a solului (11 litere)
4. cel mai mare desert din Asia (4 litere)

2

Răspunsuri

2014-09-01T10:54:00+03:00
2cernoziom
1bogat in oxizi
3bogat in oxizi
4thar
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-01T15:14:43+03:00