Scrie 6 verbe la moduri si timpuri diferite
indicativ,perfect compus
indicativ,imperfect
indicativ,perfect simplu
imperativ
conjunctiv
conditional-optativ

5 substantive in cazuri diferite
un subst. in nominativ
2 subst.in acuzativ
2 subst.in vocativ

o interjectie
ajutati-ma va roggg ... :)

2

Răspunsuri

2014-08-31T22:54:05+03:00
Am curatat,scriam, cantai,curata!,sa lucreze, as manca
interjectia ah! pleosc, trosc!
???..
vb sunt scrise in ordinea data de tine
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-31T23:28:22+03:00
Verbe: 
-ind.perfect compus:am lucrat
-ind.perfect simplu:lucrasei
-imperativ:Lucreaza!
-conj:sa lucreze
-cond-opt:as lucra

subst.in nominativ: Mara alearga spre casa.
subst.in acuzativ: Fata scrie ca tata.-f.s. complement mod
                             Se apuca de invatat peste o ora.-f.s.C. timp
subst.in vocativ: Ionel!striga madam popescu
                          Carte frumoasa,cinste cui te-a scris.
interjectie:aoleo!
1 5 1