Răspunsuri

2014-08-31T22:05:14+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-31T22:06:32+03:00
Antonim:
Stravezii - Mat , opac ( sau opaci , la plural )
cu antonimu
Sticla opaca era strapunsa de catre mingea de foc de pe bolta cereasca a cerului.
E usor sa inlocuiesti un cuvant -))
ms din nou
Geamurile erau opace din cauza fumului din camera si a cetii de afara.
Cp , daca te-am ajutat , marcheaza raspunsul meu ca "cel mai bun" . Ma bucur ca te-am putut ajuta. :**