Răspunsuri

2014-08-31T21:59:37+03:00
Pai cred ca se refera la faptul ca pe zi ce trece , cu timpul ,  omul se poate schimba in bine sau in rau . Gandul i se poate schimba repede , de asta este "ratacitor" .
Sper ca te-am ajutat. :**
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-31T22:01:14+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Este vorba de viata scurta a omului (generatiile se succed la intervale scurte), iar dorinta lui permanenta de schimbare il face sa rataceasca pe Pamant.
2 5 2