Pai... zi exact ce vrei sa zici despre numerele intregi ca sunt mai multe chestii.. adica... unde le inalnim numerele intregi sau axa numereleor intregi..?
Sper sa fie bine ce scriu adik sa intelegi..;)
Da
zic ceva de baza despre ele

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-31T19:51:49+03:00
1) Nr. intregi: Numerele intregi le intalnim in practica la exprimarea temperaturilor, masurarea altitudinii unui loc(fata de nivelul marii care este luat ca reper).Intalnim numere care par naturale, dar sunt precedate de semnul plus sau de semnul minus.Aceste numere se numesc intregi.(Multimea numerelor intregi se noteaza cu Z.)
Daca numarul este precedat de simbolul spunem ca numarul intreg este pozitiv, iar daca este precedat de simbolul spunem ca numarul intreg este negativ.( convenim ca semnul din fata numerelor intregi positive sa nu se mai scrie)
Simbolurilor le mai spunem si semne. Sper ca te-am ajutat!
Mersi mult si esti o dragutza
Cu placere. Si.. merci ..:* dak mai ai nelamuriri ma poti intreba!
Da ms
2014-08-31T20:10:16+03:00
Adunarea si scaderea: a-b = a+ (-b) 
ex: 10+(-8) =2;  8+(-10)=-2 ( cand adunam 2 nr intregi cu semne diferite valorile lor absolute se scad si rezultatul va avea semnul celui mai mare) 
- cand scadem/adunam 2 nr intregi care au acelasi semn valorile lor absolute se aduna si se pastreaza semnul 
ex.  -5-7=-(5+7)=-12   sau  -3+(-8)=-11
 Reguli inmultire si impartire:
(-)*(-)=+
(+)*(+)=+
(-)*(+)=-
(+)*(-)=-