Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-31T19:33:07+03:00
3x²-2⁴=2²*5.......... 3x²-16=20/ + 16........ 3x²=36/3........ x²=12..... x=2√3 si -2√3
. Daca mai ai nelamuriri pentru maine ma poti intreba. Te ajut cu mare placere! :)
1 5 1
2014-08-31T19:33:18+03:00
3x² -2⁴ =2² * 5

3x² - 16 =4 * 5

3x² -16 =20

3x² =20+16

3x²=36  |:3

x²= 12

√x² = √12

|x|= 2√3   => x={ -2√3;2√3}
1 5 1