Răspunsuri

2014-08-31T19:22:52+03:00
A+b=7 

a·b=12⇒a=12b

12b+b=7
13b=7⇒b=13:7⇒b= 13/7 
 
   a+13/7= 7 
a= 7-13/7 
a= 49-13/7
a= 36/7

a²+b²=  169+ 1296   =  1465              
               49                   49 



1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-31T19:58:46+03:00
A+b =7
a *b=18
metoda incercarii
a=1    b=6    1*6 =6 nu merge 
a=2    b=5    2*5 =10  nu merge
a=3    b=4   3*4 =12  da este bun 
proba: 3+4 =7   3*4 =12
3 * 3 = 9
4 * 4 = 16
16 + 9 = 25 suma patratelor
2 5 2