Indica timpul verbelor de mai jos, aflate la modul indicativ
stați .....................
cădeau ....................
am zis .................
pășiși ...............
dormii ..........
scoseserăți .................
trimitea .................
aducem ............
scoseseși ..............
intrarăm ...........

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-31T17:40:30+03:00
Stati=t.prezent

cadeau=t.imperfect

am zis=t.perfect compus

pasisi=t. perfect simplu

dormii=t.perfect simplu

scoseserati=t.mai mult ca perfect

trimitea=t. imperfect

aducem=t.prezent

scosesesi=t.mai mult ca perfect

intraram=t.perfect simplu
1 5 1
2014-08-31T17:42:01+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
STATI - PREZENT
CADEAU - IMPERFECT
AM ZIS - PERFECT COMPUS
PASISI - TRECUT
DORMII - TRECUT
SCOSESERATI - TRECUT
TRIMITEA - PERFECT SIMPLU
ADUCEM - PREZENT
SCOSESESI - TRECUT
INTRARAM - TRECUT- PERFECT SIMPLU