Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-31T17:26:33+03:00
A:20=c1 rest 15

a=M₂₀ +15

a=M₂₀ +20-5

a=M₂₀ -5 

un multiplu de 20 din care se scade 5 va fi intotdeauna divizibil cu 5 deoarece ultima lui cifra va fi 5
24 4 24
2014-08-31T17:27:34+03:00
A:20=c,r15->a=20c+15 
20c este divizibil la 5 deoarece 20 divide 5 iar M20 divide 5
15 divide 5 ,deci a divide 5
16 3 16
Zice sa imparti numarul a la 20, nu 20 sa il imparti la 15.
o am gresit
n-am inteles enuntu a refac oricum
;)
am facut un rang in sfarsit