Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-31T16:49:02+03:00
Fata->fetei

zapada->zapezii

lumina->luminii

foamea->foametei

gerul->gerului

firul->firului

o culme->unei culmi

o luminita -> unei luminite

o naframa -> unei naframe
Miky asta-i dativul da genitivul cu articolul genitival?
A zis forma de genitiv-dativ, pentru genitiv se adauga articolele.
da
eu le-am scris separat dar nu cred ca-i problema
S-ar scrie atunci pentru fiecare in parte (a,al,ale) daca ar fi doar forma de genitiv.
2014-08-31T16:51:28+03:00
Genitiv:al fetei;a zapezii;ale luiminii;al gerului;a unei luminite;al firului;a culmii;a naframii
dativ:fetei;zapezii;luminii;gerului;unei luminite;firului;unei culmi:une naframe sau naframei