este foarte important sa stiu acest lucru
pentru rezolvarea exercitiului
nu mentioneaza nimic alt ceva
ok .. eu l-am facut pe o ciorna... a si b vor fi nr.rationale (cu virgula)
dar nu-l pun deoarece nu sunt sigur

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-31T16:38:31+03:00
D=I*C+R
a=4b+2
4b+2+b=180..... 5b+2=180\-2......... 5b=178..... b=35,6
a=4b+2=4*35,6+2=142,4+2...... a=144,4
:)
si mi-e imi da dea cu virgula dar credeam ca nu este corect
Si eu prima data cand am vazut rezultatele am crezut ca e gresit... Dar am facut verificarea: 35.6+144.4=180 (chiar ipoteza) :D
multumesc e bine cand mai discuti cu cineva :)
:) Mi-a facut placere sa te ajut
2014-08-31T16:39:25+03:00
A + b = 180
a : b = 4 rest 2
a = 4b + 2
4b + 2 + b = 180
5b = 178
b = 178/5
b = 35,60 sau 35 rest 3
a + 35,60 = 180
a = 180 - 35,60
a = 144,40