Alcatuieste enunturi in care diferite cuvinte trebuie sa indeplineasca anumite functii sintactice si sa stea intr-un anumit caz:
Ne- caz dativ,complement indirect
Mamă- genitiv, atribut substantival genitival

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-31T15:07:07+03:00
Noua ne place sa ne plimbam prin parc

cartile mamei au fost aduse din biblioteca
  • Utilizator Brainly
2014-08-31T15:07:46+03:00
Ne-Noua ne place sa dansam.
mamei-Parul mamei este negru.