A)scrieti fractiile echivalente cu 3supra5 care au numaratorul mai mic decat 17
b)scrieti fractiile echivalente cu 1 supra4care au divizor al numarului 24
c)scrieti fractiile echivalente cu 7supra3care au numitotul cel mult egal u 15

2
asa mai merge :)
stii cum se face?
da scriam acum rezolvarea
ok mersi multtttt
cu placere

Răspunsuri

2014-08-31T14:47:19+03:00
 \frac{3}{5}= \frac{6}{10}= \frac{9}{15}  15<17
 \frac{1}{4}= \frac{2}{8}= \frac{3}{12}= \frac{6}{24} ( 8;12;24)∈D24
 \frac{7}{3}= \frac{14}{6}= \frac{21}{9}=  \frac{28}{12}     6;9;12<15


la punctul b mai sunt si alte fracii - uita-te la rasp. meu
trebuie sa fie 8 fractii,caci 24 are 8 divizori ;)
la punctul a era vorba de numarator, nu de numitor
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-31T14:52:34+03:00
A) Fractiile sunt :  6/10 12/20 15/25 9/15
b)                         2/8 4/16 8/32 12/48 6/24 3/12 24/96
c)                         14/6  28/12  35/15  21/9

@Teo12345 Raspunsul meu este cel corect,ca sa stii. ;)