Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-30T22:43:48+03:00
Copilul sare foarte sus.
Mama pune sare în mâncare.

Urma le-a dat de bănuit.
Va urma un spectacol.

Capra paşte liniştită.
Capra de tăiat lemne s-a rupt.

Sper că te-am ajutat.. :)
30 4 30
2014-08-31T00:54:11+03:00
Mama a pus sare in  mancae
Dan sare de la mare inaltime

Urma pasului meu este mare
Cartea care va urma va fi interesanta

Pe capra mea o cheama Sniti
Am pus lemnele pe capra ca sa le tai
11 4 11