Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-30T22:22:10+03:00
 Copilul invata nemaipomenit de bine. -diateza activa 
 Lectia este invatata de majoritatea elevilor clasei a7a. -diateza pasiva
Se invata bine la scoala ta. -diateza reflexiva
Ultima propozitie nu e cu verbul la diateza reflexiva. Propozitia trebuie sa aiba si subiect... Consider ca varianta corecta este: "el s-a invatat sa nu raspunda neintrebat"
la mine este verb impersonal, cu pronume reflexiv de la forma de infinitiv ( a se invata)
2014-08-31T00:28:48+03:00
El invata lucruri noi la ora de   matematica. (diateza activa)

lectia a fost invatata de elevii silitori. (diateza pasiva)

se invata usor daca este pasiune. (diateza reflexiva)