Răspunsuri

2014-08-30T22:25:10+03:00
Am vazut-o ieri la scoala.
O! ce casa imensa!
A cazut o foaie din caietul tau.
O frunza, doua frunze, trei frunze... cad, tot cad si parca nu se ma opresc...
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-30T22:31:08+03:00
Am vazut-o cand pleca de acasa. (pronume personal)

O! iar am uitat caietul de teme acasa! (interjectie)

O carte a fost rupta de copilul neglijent. (articol nehotarat)

O fata si doi baieti se plimba prin parc. (numeral cardinal)
3 4 3