Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T18:48:35+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mancarea ne ajuta sa traim insa nu in exces....Trebuie sa mancam ca sa fim sanatosi insa nu sa traim doar ca sa mancam
7 4 7
2014-02-11T18:50:22+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ananci ca sa traiesti sau traiesti ca sa mananci? O dilema atat de veche, si totusi atat de actuala, de la Socrate citire. In timp ce gandirea standard incearca sa aleaga una dintre cele doua variante, eu va propun sa le acceptam pe amandoua si sa ne organizam viata in asa fel incat sa traim frumos, sanatos si bine, dar in acelasi timp sa ne bucuram si de placerile mici si nevinovate.
6 3 6