Răspunsuri

2014-08-30T18:45:53+03:00
                                Eu si domnul iepurila.

 Intr-o zi insorita de vara mergeam cu o prietena prin padure.
 Deodata,dintr-un tufis a sarit un iepuras.
-Buna domnule iepuras!
-Buna !
-Te-am observat sarind din tufis,buna saritura!
-Multumesc,cum te numesti?
-Ma numesc Denisa.
-Eu ma numesc iepurila,as vrea sa ne cunoastem mai mult dar trebuie sa ma duc la vizuina mea cu accesti morcovi .
-Bine,ne mai vedem. Pa!!
-Pa!!

2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-30T18:55:42+03:00
Era o zin insorita de vara.Soarele lumina cu multa putere iar pe cer nu se veadea nici o urma de nori.
In fata casei mele am observat o pisica micuta si pufoasa,zici ca era un ghem de lana alb.Dae era tare slabuta,se vedea ca nu a mai mancat de ceva timp...
-Buna pisicuta!
-Buna....
-De ce esti asa de suparata?
-Am ramas singurica si nu mai am nici un adapost...
-Nu iti fa griji,hai la mine acasa ,iti voi da un bolcu lapte si vei fii animalutul meu,vrei?
-Cu mare placera!
 Iar de atunci eu cu Tomita am ramas cei mai bunii prietenii de atunci...
3 5 3