Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-30T17:36:52+03:00
Prin intermediul familiei sunt transmise sentimente de iubire,de melancolie sufleteasca,ganduri.idei. Sper ca te-am ajutat!
70 4 70
Multumesc mult
Cu placere.
si eu am aceasi intrebare
in caietul de vacanta
ma bucur :)
2014-08-30T17:38:24+03:00
Prin intermediul familiei ,copiii primesc educatia pentru societate de care au nevoie,pentru a stii sa fie politicosi si respectuosi cu cei din jur.
22 4 22