Răspunsuri

2014-08-30T16:44:20+03:00
X-varsta lui Razvan
y-varsta lui Victor

x=3y

x-3= 5(y-3)

3y-3=5y -15

3y-5y = -15 +3

-2y = -12 

y=6 ani are Victor

x=3*6=18 ani are Razvan

1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-30T16:49:44+03:00
R : 3 = v
r - 3 = r : 5 = v
v  ______/
r  ______/_____/_____/
acum 3 ani  
r  ___/___/___/___/___/
v  ___/
2 segmente mici = cu unul mare
r = 3v
v = 2 * 3 = 6
r = 3 * 3 = 18
Victor are 6 ani
Razvan are 18 ani
2 4 2