a+b+c=183 inseamna ca
??
b=a+1 si c=a+2 asa ca in loc sa mai scrii a+b+c scrii a+a+1+a+2=183 3a+3=183 3a=183-3 3a=180 a=180:3 a=60 b=60+1 (b=a+1) si c=60+2 c=62

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-30T13:46:57+03:00
A+a+1+a+2=183
3a+3=183
3a=180
a=180:3
a=60
17 4 17
2014-08-30T13:49:36+03:00
1|__|
2|__|+1
3|__|+2
totalul 183 si 3 parti egale +3
1)care e valoarea partilor egale?
183-3=180
2)cate e primul numar?
180:3=60
3)cate e al doilea numar?
60+1=61
4)care e al treilea numar?
60+2=62
acum sa vedem daca am facut-o bine
60+61+62=121+62=183


4 5 4