Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-30T13:00:09+03:00
A) 720=5*3*3*2*2*2*2
Divizori primi: 2, 3, 5
b)150=2*3*5*5
Divizori compusi: 6, 10, 50, 15, 25, 75, 150
c)60=2*2*3*5
Divizori pari=2, 4, 6, 10, 12, 20, 30, 60
d)330=3*11*2*5
Divizoi formati din cifre egale: 11, 33, 22, 55, 66
2014-08-30T13:07:40+03:00
A) 720=2^4*3^2*5
 ⇒Divizorii primi ai lui 720 sunt 2,3 si 5

b) 150=2*3*5^2

2|150 si 3|150 ⇒ 6|150
2|150 si 5|150 ⇒ 10|150
2|150 si 25|150 ⇒ 50|150
5^2|150 ⇒ 25|150
150|150
⇒ Divizorii compusi ai lui 150 sunt 6, 10, 25, 50, 150

c) 60=2^2*3*5
⇒ Divizorii pari ai lui 60 sunt : 2 ,4, 6,10, 12, 60

d) 330=2*3*5*11
⇒ 330 are ca divizori formati din cifre egale 11,22,33,55


2 2 2