Esti de acord cu atitudinea personajului Calatorul, din textul scris de Esop ? Exprima-ti opinia in randurile de mai jos , explicand cu ar trebui sa ne purtam cand primim un dar mult-asteptat ?

2
Ce fabula e? "calatorul laudaros", "maimutele si cei doi calatori", "ursul si cei doi calatori"...

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-30T11:03:32+03:00
Cand primesti un dar mult asteptat te emotionezi si in acelasi timp esti si fericit, sunt de acord
10 4 10
  • Utilizator Brainly
2014-08-30T11:08:01+03:00
Sunt de acord cu atitudinea personajului pentru ca stie sa dea sfaturi si sa explice!
5 4 5