Răspunsuri

2014-08-29T22:04:20+03:00
Tin sfada=predicat verbal exprimat prin locutiune verbala
stau= predicat verbal exprimat prin verb predicativ, mod indicativ, timp prezent.
se scrancesc= predicat verbal exprimat prin verb predicativ, mod indicativ, timp prezent,                             diateza reflexiva. 
plang=predicat verbal exprimat prin verb predicativ, mod indicativ, timp prezent.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-29T22:06:05+03:00
Tin=predicat exprimat prin verb persoana a 3 a nr. plural  timpul prezent                          stau=predicat exprimat prin verb persoana a 3 a nr.plural timpul prezent                          adusi=predicat exprimat prin verb persoana a 3 a nr.plural timpul prezent                        scancesc=predicat exprimat prin verb persoana a 3 a nr. plural timpul prezent                  plang=predicat exprimat prin verb persoana a 3 a nr.plural timpul prezent