Un paralelogram ABCD cu m( <DAB = 30 ) are perimetrul de 30 cm , iar AD este jumatate din AB . Calculati aria paralelogramului .

2
A-aria
vo pune îndată
voi *
nu pot sa o pun de pe telefon ... :(
am primit deja raspunsul , multumesc oricum :)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-29T21:08:22+03:00
A=AB*AD*sinA
P=2(AB+AD)
P=30 
AB=2AD=>
30=2(2AD+AD)
3AD=15=>AD=5cm
AB=10cm
sinA=sin30=  \frac{\sqrt{3}}{2}
A=10*5* \frac{\sqrt{3}}{2}
A=25*radical(3) cm^2
1 5 1
2014-08-29T21:58:46+03:00
Mi-a dat 25 de cm² .
Aoleu , da este bn 25 ... Scuze m-am grabit , sin30=1/2